2013. március 5., kedd

Antibiotikum-kúrán vagyok 5 napig. Nagyon fáj a tüdőm...
Ma leegyeztettem az első időpontokat pénzügyi tanácsadóként. :) Első körben ismerősöket kell megkeresnem. Elterveztük a havi keresetemet is, ami elvileg 300.000Ft lesz. Legyen úgy!
Miki ma éjjel sakál"vadászatra" megy. :)
Meghallgattuk ByeAlex dalát, a Kedvesem-et. Nekem tetszik, kellemes. De azért azt túlzásnak tartom, hogy ő megy az Eurovíziós Dalfesztiválra.
Holnap nyulat fogunk enni pirított gombával. Nyami. :)
Hétvégén újra elkezdek pilatesezni. Ideje mozogni egy kicsit. Formába kell lendülni nyárra. :)

++ purred Unknown at 7:34 | 0 comments


0 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home

++ me.ow
Szia! A nevem Infanta. 20-as éveim végét taposom. Kommunikáció szakon diplomáztam, újságírói és rádiós műsorvezetői tapasztalatot szereztem. Jelenleg pénzügyi tanácsadóként dolgozom. A párommal másfél éve vagyunk együtt, amit megnehezít, hogy hangulatzavarban szenvedek...

++ cool.cats
Amilgade
vikiworks
Altair
Szilvamag olvas
Virág Laura
Ír puding

++ the.cat's.meow
Designed by dragonfae
Thanks to blogskins.com