2013. március 4., hétfő

A megfázás nagyjából elmúlt, most viszont a tüdőm fáj nagyon. :( De azért holnap már megyek dolgozni.
Nem költöztem el Mikitől, sőt, még közelebb kerültünk egymáshoz. Jobban kimutatjuk az érzéseinket, és többet beszélgetünk.
Szombaton kirándultunk a családdal a Tettyére. Nagyon jó volt, szépen sütött a nap. Most hétvégén Mikivel fogunk kirándulni.
Voltam fodrásznál. Kicsit rövidebb lett a hajam, ugyanis a vége már nagyon roncsolódott, és nagyon le is lapult a frizurám. Nekem tetszik, amilyen most lett.
Tönkrement az egyik cipőm, úgyhogy most az a helyzet, hogy egy magassarkút hordok, amiben még meg kell tanulnom járni. :) De ideje külsőségekben is kifejeznem a nőiességemet.
Ma voltam a lelkigondozóban, és összefutottam egy ismerős fiúval, akit a klubból ismerek. Szegény nagyon rossz állapotban volt, látszott, hogy nincs jól. A "segítő" rokonai meg mondták neki, hogy szedje össze magát, mert ha Andrea így meglátja, mehet a kórházba. Én büszke vagyok arra, hogy már régen voltam a klinikán. Timi viszont hiányzik, áprilistól újra elkezdek járni hozzá.

++ purred Unknown at 8:08 | 0 comments


0 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home

++ me.ow
Szia! A nevem Infanta. 20-as éveim végét taposom. Kommunikáció szakon diplomáztam, újságírói és rádiós műsorvezetői tapasztalatot szereztem. Jelenleg pénzügyi tanácsadóként dolgozom. A párommal másfél éve vagyunk együtt, amit megnehezít, hogy hangulatzavarban szenvedek...

++ cool.cats
Amilgade
vikiworks
Altair
Szilvamag olvas
Virág Laura
Ír puding

++ the.cat's.meow
Designed by dragonfae
Thanks to blogskins.com