2013. február 26., kedd

Tavasz
Előző tavasszal nagyon boldog voltam Veled. Sajnálom, hogy miattam elmúlt a kapcsolatunk kezdeti ártatlansága. A mostani tavasz viszont egy lehetőség arra, hogy újra boldoggá tegyelek. Szeretlek, jobban, mint bárkit. Ha megfogod a kezem, megremegek a boldogságtól.
Csodás és izgalmas dolgok állnak előttünk. Előttünk áll az első közös nyaralásunk, amikor majd csak azon kell gondolkodnunk, mikor ugorjunk be a medencébe, vagy hova menjünk kirándulni. Előttünk áll a gyermekvállalás. Tőled szeretnék babát. Egy csacsogó kislányt, Pannát, vagy egy pajkos kisfiút, Mirkót. Előttünk áll az esküvő, ami életem legboldogabb napja lesz.
Nem fogok több olyan hibát elkövetni ellened, amiről előre tudom, hogy nem kellene. Szándékosan soha nem bántanálak.
Nagyon várom már ez első tavaszi kirándulásunkat, mert reménykedem benne, hogy átélhetünk a tavalyihoz hasonlót.
Köszönöm, hogy vagy nekem. Hogy mellettem állsz jóban-rosszban, hogy elviseled a hibáimat, hogy még mindig tudsz szeretni, és megosztod velem az életed. Nekem ez mindennél többet jelent. Veled szeretném leélni az életemet, a feleségedként. Ha megkérhetném én a Te kezed, már most megtenném. De tudom, hogy várnom kell arra, hogy újra meg tudj bennem bízni, és magadtól tedd fel nekem a nagy kérdést.
Segíts nekem abban, hogy tudnálak "jól szeretni". Mondd el nekem, Te mit érzel, Te mit szeretnél, és mitől éreznéd magad egy adott pillanatban a legszerencsésebb embernek a Földön. Boldoggá szeretnélek tenni.

++ purred Unknown at 19:50 | 0 comments


0 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home

++ me.ow
Szia! A nevem Infanta. 20-as éveim végét taposom. Kommunikáció szakon diplomáztam, újságírói és rádiós műsorvezetői tapasztalatot szereztem. Jelenleg pénzügyi tanácsadóként dolgozom. A párommal másfél éve vagyunk együtt, amit megnehezít, hogy hangulatzavarban szenvedek...

++ cool.cats
Amilgade
vikiworks
Altair
Szilvamag olvas
Virág Laura
Ír puding

++ the.cat's.meow
Designed by dragonfae
Thanks to blogskins.com