2013. február 26., kedd

Ki inspirál?
Van egy mondás, miszerint az ember olyanná válik, amilyenné lenni szeretne. Én ehhez azt fűzném hozzá, hogy akkor tudnék teljesen kibontakozni, ha már külön élnék a szüleimtől. A velük töltött évek arra szocializáltak, hogy maradjak csendben, úgysem érdekel senkit a mondanivalóm. Hogyan mutassam ki az érzéseimet, ha nap mint nap arra kényszerültem, hogy elrejtsem őket? De mostantól igyekszem jobban kiállni magamért, hátha egyszer egy őszinte mosollyal találom szemben magam a tükörben.
            Visszatérve a mondásra, engem sokan inspirálnak. Leginkább a régi és új barátnőim, lányismerőseim, illetve az írással összefüggően Fejős Éva és Virginia Woolf.
            Téged ki inspirál? Miben szeretnél hasonlítani rá/rájuk?
            Én szeretném kibontakoztatni az egyéniségemet, szeretnék különleges, egyedi lenni, és szeretnék tisztában lenni önmagammal, az érzéseimmel, és ezeket bátran felvállalni. Szeretnék tehetséges lenni az írásban, és lazábbnak lenni a mindennapokban.
            Van/Volt az életedben olyan ember, aki teljesen megváltoztatta a gondolkodásodat, és arra inspirált, hogy kövesd az álmaidat?
            Engem sokan régóta bíztatnak az írásra, csakhogy eddig kishitű voltam. De nagyon jólesik, hogy ketten is Carrie Bradshaw-hoz hasonlítanak a Szex és New York-ból. Pedig az én életem nem annyira kalandos, mint a sorozatbeli újságírónőnek.
            Mikor lennél a legboldogabb, ha kihez hasonlítanának?
            Én azt gondolom, nagyon jó dolog, ha az embernek van példaképe, van, aki inspirálja, de emellett meg kell maradnunk önmagunknak. Önmagunk kibontakoztatásában segíthetnek a „múzsák”.

++ purred Unknown at 19:49 | 0 comments


0 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home

++ me.ow
Szia! A nevem Infanta. 20-as éveim végét taposom. Kommunikáció szakon diplomáztam, újságírói és rádiós műsorvezetői tapasztalatot szereztem. Jelenleg pénzügyi tanácsadóként dolgozom. A párommal másfél éve vagyunk együtt, amit megnehezít, hogy hangulatzavarban szenvedek...

++ cool.cats
Amilgade
vikiworks
Altair
Szilvamag olvas
Virág Laura
Ír puding

++ the.cat's.meow
Designed by dragonfae
Thanks to blogskins.com